הביטוח הלאומי הכיר בסבל שהתייבש במחסן כנכה 100%


להאזנה לתוכן:

המוסד לביטוח לאומי הכיר לאחרונה בהתייבשות של סבל מאשדוד בתור תאונת עבודה וקבע לו נכות בשיעור 100% לכל ימי חייו בעקבות תביעה שהגיש באמצעות עו"ד גיל הראל וניצן הראל

 ט', בן 64,  נשוי ואב לילד, שימש בתפקיד סבל בחברה לפריקת קונטיינרים באשדוד ולפני  כשנתיים  חטף מכת חום בעת ששהה במסגרת עבודתו, במחסן של חברת שליחויות בפתח תקוה.

 

הסבל ששהה במחסן שחומו הגיע ל-43 מעלות צלזיוס, התמוטט ואיבד הכרתו.  הוא הובהל באמבולנס לחדר המיון של בית חולים בלינסון, שם הובחנה מצוקה נשימתית, מה שחייב את הרופאים להרדימו ולהנשימו. שלושה ימים לאחר המקרה הוא שב להכרה  ונקבע כי הפך לסיעודי. בעקבות כך הוא אושפז למשך חודשיים בבית החולים הסיעודי הרצפלד בגדרה.

כיום, כשנתיים לאחר המקרה רוב הזמן הוא מרותק לכיסא גלגלים וזקוק לעזרה צמודה ולהשגחה של 24 שעות. בעקבות התאונה וכתוצאה ממנה, הסבל  נפלט ממעגל העבודה ואלמלא התאונה יכול היה  לשמור על רמת השתכרותו ואולי אף להגדילה. ט'  אינו יוצא מפתח הבית ומרבית היום שוהה במיטתו. הוא נזקק לטיטולים ודיבורו הפך לא ברור וקשה להבנה. שגרת חייו נשתבשה לחלוטין והוא הפך  מאדם פעיל, בריא ועצמאי שעבד בעבודה פיזית, לאדם  תלותי ומוגבל, הנזקק לעזרת הזולת גם  בביצוע פעולות בסיסיות.


עו"ד גיל הראל, מומחה בתחום הנזיקין: "בעקבות הכרת הביטוח הלאומי, ט' יקבל כל ימי חייו קצבה חודשית של בסך אלפי שקלים לחודש".

 

לאחר שהמקרה הוכר כתאונת עבודה, בכוונת העובד להגיש באמצעות עו"ד הראל, תביעת נזיקין של כשניים וחצי מיליון ₪ כנגד חברת הקונטיינרים שהעסיקה אותו וכנגד חברת השליחויות, בעלי המחסן בו הוא חטף  את מכת החום שגרמה לתאונת העבודה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה