יחיאל אבו הגיש הצעה לרכישת מפעל יצהר בעד הלום


להאזנה לתוכן:

היזם והקבלן יחיאל אבו מאשדוד הגיש הצעה לרכוש את מפעל השמן "יצהר" שנמצא בכינוס נכסים. בסך הכל הוגשו כ-10 הצעות לרכישת המפעל הוותיק שנמצא באזור התעשייה עד-הלום ומייצר בעיקר שמן סויה וקנולה וגם מרגרינה. עובדי המפעל מקווים לשמור על מקום עבודתם, רבים מהם תושבי אשדוד

יחיאל אבו, טייקון הנדל"ן האשדודי, פוזל לכיוון התעשיה - השבוע הוא הגיש הצעה לרכישת מפעל "יצהר" באזור התעשיה עד הלום, יחד עם הצעתו של אבו הוגשו עוד 9 הצעות רכישה, כך מדווח לראשונהדור גפני - כתב "כאן דרום" ורדיו דרום. כונסת הנכסים, עו"ד דורית לוי-טילר אמרה הבוקר: "רוב ההצעות הן הצעות שמדברות על המשך קיומו של המפעל והמשך הפעילות, יש מקום לאופטימיות". 

חבר ועד העובדים, יוסי סביליה אמר הבוקר כי נותרו במפעל 56 עובדים מתוך כ-100 שהיו בו לפני מינוי כונסת הנכסים. "כשאני הגעתי הנה בשנות ה-80 היינו פה יותר מ-400 עובדים והיו גם יותר מוצרים", אמר סביליה, "עכשיו אנחנו 56, תראה מה זה. מפעל שעבד 24 שעות ביממה, נהננו מכל אגורה שקיבלנו, עם תנאים, חופשות...הרסו את התעשייה. הלוואי שהמפעל ימשיך להתקיים".

הטבחית של המפעל, שושי בן שטרית: "אנחנו עדיין באי ודאות. המצב רוח רע מאוד, אתה לא יודע מה מי מו...אנשים נותנים את הנשמה, עובדים במה שיש אבל אנחנו עובדים בפני שוקת שבורה. אחד שואל את השני מה יהיה ואף אחד לא יודע. הלב נקרע, זה לא פשוט. מה ביקשנו? לעבוד. יש תקווה גדולה שהכל יהיה בסדר, אופטימיות זהירה". 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה