בזכות העירנות נמנע מעבריין מין לעבוד במוסדות חינוך באשדוד


להאזנה לתוכן:

עירנות של עובד עירייה ושל המשטרה הצליחה למנוע מעבריין מין לעבוד במוסדות חינוך בעיר. האיש ניסה, כך על פי החשד, לזייף את פרטיו, אך בזכות העירנות נמנע ממנו להיות קרוב לילדינו


לפני כשבוע ימים הגיע חשוד כבן 61 למשרד המש"ל בתחנת אשדוד. את פניו פגשה קצינת המש"ל פקד רינת מייזנר. החשוד הגיע יחד עם מעסיקו העתידי על מנת לקבל תדפיס המעיד על "העדר עבר מיני" שכן מבקש הוא לעבוד עם גנן המועסק במוסדות חינוך בעיריית אשדוד. 

חשדה של קצינת המש"ל עלה, כאשר ניסה החשוד לקבל התדפיס המבוקש ללא תעודת הזהות שלו. 
 
כששב בשנית ותעודת הזהות בידיו, גילתה קצינת המש"ל כי מדובר בחשוד שהורשע בעברו בעבירות מין, בין היתר עבירות של מעשים מגונים בכח בקטינים, ואף ריצה מאסרים בעקבות ההרשעות הללו. 

הגדיל לעשות החשוד ושלח לאחראי מוסדות חינוך בעיריית אשדוד, טופס אותו זייף וממנו מחק את המילים "איסור" וכן –"לא ניתן". 

בזכות ערנותו של האחראי על מוסדות החינוך בעירייה ופנייתו האישית לקצינת המש"ל בתחנת אשדוד, אשר בחנה המסמך המזויף ובעקבותיו מייד הוציאה בקשה להביא החשוד לחקירה. 

אתמול הובא החשוד לחקירה במהלכה הודה בפניי החוקר רס"מ אמנון גנור, כי ביצע עבירת זיוף המסמך, מהטעם, כי "אני מובטל ולא מעניינת אותי ההגבלה והאיסור". בעקבות כך נעצר החשוד.

מפקד תחנת אשדוד, סנ"צ גבי דדון, בירך על ערנותם של העושים בדבר וציין, כי "אני רואה חשיבות רבה במניעה  וזו ההוכחה הניצחת כי עבודה יסודית ומקצועית של כלל הנוגעים בדבר מונעת הישנות עבירות בכלל ובתחום רגיש זה בפרט".   

לאחרונה חודש החוק למניעת העסקת עובדים בעלי עבר בעבירות מין  במוסדות חינוך, בהם יש מגע עם קטינים, ופעילות זו הינה המשך ליישומו של החוק שנועד לשמור על בטחונם של קטינים באשר הם. 
 
צילום: אפי אליין

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה