תיעוד וידאו מיוחד: סערה במועצת העיר


להאזנה לתוכן:

בישיבת מועצת העיר שהתקיימה אמש, הועלתה הצעה לסדר ע"י חברת האופוזיציה, שגרמה לדין ודברים בינה לבין חברי הקואליציה וראש העיר. בין הדברים השתרבבו שמות של עובדי עיריית . יו"ר ועד העובדים בעירייה, מאיר בן גוזי, התפוצץ מזעם במליאה כיוון שלטענתו פעם אחר פעם משמיצים חברי האופוזיציה את עובדי העירייה. דברים קשים נראו אמש במועצת העיר, כתב המגזין היה ותיעד הכל בלעדית בוידאו



ben

היה חם אמש במועצת העיר. חברת מועצת העיר והאופוזציה העלתה בדיון בנושא מינוי דירקטוריון בחברה למתנ"סים, שלטענתה נעשה שלא כדין ובדרך לא ראויה. ראשהעיר, ד"ר לסרי, פנה אל הגברת גלבר וציין בפניה שהיא יכולה לפנות לכל מבקר שיבדוק את התנהלות הקואליציה, עוד הבטיח ראש העיר שהיא לא תמצא כלום.

"לא נוכל לסבול את המצב שאת תחשבי שאת עושה מאיתנו צחוק", אמר ראש העיר לגברת גלבר, והוא מוסיף: "אנחנו נגיב לך בזמן אמת על כל שטות... את מסוגלת להגיד עלינו שאנחנו פועלים בדרך לא תקינה? תסתכלי ימינה, תסתכלי על הסביבה שלך..." 

 

 

 

לאחר דברים אלה, החלה חברת הקואליציה להרים את קולה והאשימה את ראש העיר בכך שלא ניתנו להם תשובות לשאלותיהם במשך מעל ל-50 יום.

בשלב זה מציינת גלבר שמות של עובדי עירייה שמונו לדירקטוריון החברה למתנ"סים, ובין השמות היא מציינת את לאה כנפו וכן את איריס נפתלי , "זה לא ראויה", מציינת גלבר בדבריה ומעוררת עליה את חבר המועצה ליאון בן לולו שמטיח בה שהיא פוגעת באנשים.

יו"ר ועד העובדים בעירייה, מאיר בן גוזי, ששהה מחוץ לאולם בעת דבריה של גלבר, הגיע לאולם והטיח דברים קשים בחברי המועצה שלטענתו בכל דיון מעלים את עובדי העירייה ומאשימים אותם שאינם ראויים. בין בן גוזי ואריה ללוש התפתח דין ודברים שלווה בצעקות הדדיות והאשמות שתוכלו לצפות בהם בלעדית בוידאו שצילם כתב המגזין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה