להאזנה לתוכן:

אחת מהתחרויות החשובות בארץ – קריה יפה בישראל יפה – יוצאת אל הדרך. שמה לה למטרה להשפיע ככל שניתן על שיפור מתמיד של איכות הסביבה ואיכות החיים בישראל. התחרות מתקיימת זה שנים רבות בכל יישובי הארץ – ערים, יישובים קהילתיים, מועצות מקומיות ומועצות אזוריות. אשדוד עטורת פרסים וכוכבי יופי. ארבעת שופטי התחרות הגיעו אמש לאשדוד וקיימו סיור מלווה בצוות עירוני, בראשותה של סמנכ"לית העירייה גב' דינה בר אולפן


את הסיור החלו הארבעה בלשכת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שקיבל אותם בברכה, סקר בפניהם את העיר בהיבטים של איכות סביבה, פעילות חברתית והתנדבותית והציג את תוכניותיה של אשדוד בעתיד. השופטים התפעלו מאוד מסדרת האותות והפרסים המעטרים את אחד מקירות לשכתו של ראש העיר והודו כי "כל סוגי הפרסים מככבים על קיר אחד".


השופטים – רובם בעלי רקע צבאי בכיר או אזרחי, נושאי תפקידים בכירים בשירות הציבורי או בעלי ידע ויכולת שיפוטית בנושא ערים יפות בישראל – ציינו כי מטרת התחרות היא לשפר את פני העיר באופן מתמיד תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים שנקבעו לאשדוד בהמשך לשנים שעברו, בהן זכתה בכל כך הרבה עיטורים.


מר גרשון שטילמן, האחראי על ארגון התחרות באשדוד, מציין כי בתחרות לקחו חלק עובדים רבים ומנהלים ממחלקות ואגפי העירייה כמו: אגף הנטיעות והפיתוח, אגף התברואה, אגף החופים, המוקד העירוני, מחלקת אחזקה ועוד....


חבר השופטים סיירו ובדקו נושאים שונים כמו: מבנה עירית אשדוד, חופי רחצה, רחובות העיר, גנים ציבוריים, מתקני משחק וכושר, מתנ"סים, תערוכות, בתי ספר, מוסדות למען התושב... ועוד. הם נסעו לאורכו של מסלול שנקבע מראש וכן על פי בקשת השופטים בעיקרו ברחובות חדשים וישנים, אזורי תעשיה, מרינה, מבני חינוך וציבור.


הצוות העירוני שהכין את העיר לקראת התחרות וליווה את השופטים בסיור כלל את החברים הבאים: גב' דינה בר אולפן – סמנכ"לית העירייה, מר שלמה רוטנברג – ראש מינהל תיפעול, מר אלי אלמושנינו – מנהל אגף תפו"ח, מר דוד דבש – מנהל המוקד העירוני, מר מאיר בן גוזי – מנהל אגף חופים, מר גרשון שטילמן – ס/מנהל אגף הנטיעות ומנהל מח' גינון מזרח, מר ג'קי מלכא – מנהל מח' שירותי ניקיון, מר גיל דפינויו – מנהל מח' פיתוח גנים ציבוריים, מר אייל בר רצון – מנהל מח' אחזקת גינון מערב, מר משה קוידא – מנהל מח' אחזקה ומר יוסי ענטבי – ס/מנהל המוקד העירוני.


המסלול כלל כאמור מפגש עם ראש העיר, סיור בבניין העירייה והסביבה, ביקור במרכז מונארט וב"צוללת ירוקה", הליכה רגלית לאורך טיילת גאנדי, שייט במרינה, סיור מודרך ברחבי העיר, ביקור בתעשייה, במתחם מנרב ובתעשיית ההייטק, ביקור בבית ספר מע"ש, ארוחת צהריים, סיכום ופיזור.


בעירייה מציינים שנרשם ביקור מוצלח מאוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה