הערב (שלישי) זה קורה: פסטיבל הטכנו פורים 2023 חוזר למרטין בובר


להאזנה לתוכן:

בשטח כבר ניתן לראות את ההתארגנות המאסיבית לקראת הפסטיבל שייערך במתחם מרטין בובר לרגל פורים, כשאלפים צפויים לפקוד את המקום במסיבת טכנו שתימשך אל תוך הלילה

צילום: שמואל דוד

יום שלישי הגדול: פסטיבל הטכנו המסורתי של אשדוד חוזר הערב (ג') אל מתחם מרטין בובר עם מסיבה ענקית אל תוך הלילה וההכנות בעיצומן. במקום ניתן לראות כבר היום את ההתארגנות המאסיבית לקראת הפסטיבל שצפויים להשתתף בו אלפים.

הפסטיבל העוצמתי ישלב ליין אפ מקומי עם ליין-אפ בינלאומי עשיר ומגוון, במה מיוחדת, סאונד מדויק וכל מה שנדרש לטובת מסע לצלילי המוזיקה האלקטרונית.

צילום: שמואל דוד

מעל הבמה יעלו ויבואו: Adam Ten - אחד השמות החמים שיצאו מהסצנה המקומית, אשף המוסיקה האלקטרונית JOZEI, הצמד Made in tlv שפרץ גבולות בתחום, Ido Morali שעיצב את הסאונד המיוחד של TLV ו-YAN HARUSH שמגיע להנעים לכם את האוזן, עד השעות הקטנות של הלילה.

באשדוד מציינים כי הרייב צפוי למשוך אליו עשרות אלפי בני נוער, וההיערכות תהיה בהתאם: "ראינו באירועים קודמים את הצעירים ובני הנוער מגיעים כדי לחגוג, ואנחנו שמחים לתת להם את כל הבמה ליהנות מהחג וגם ממוזיקה אלקטרונית מעיפה ומרימה".

שימו לב: הכניסה לאירוע מגיל 18 ומעלה. מימוש הכרטיס בכניסה לאירוע מותנה בהצגת ת"ז תואם לכרטיס מודפס או במייל או בסמס. לפרטים נוספים ורכישה לחצו כאן!

ההכנות בעיצומן. צילום: עיריית אשדוד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה